Silnik BMW N47 - Diesel - Regenerowany

Proces regeneracji silnika BMW N47

  • Głowica cylindrów po pełnej regeneracji (szczelność, szlif płaszczyzny, prowadnice, obróbka gniazd zaworowych)
  • Szlifowanie i obróbka zaworów lub tez wymiana na nowe, montaż nowych uszczelniaczy zaworowyc
  • Wałki rozrządu sprawdzone, ewentualna wymiana na nowe
  • Montaż nowych śrub głowicy
  • Montaż nowej uszczelki głowicy
  • Blok silnika po pełnej regeneracji (szczelność, szlif płaszczyzny bloku, sprawdzenie cylindrów jeśli nie trzymają wymiaru to rozwiercenie na nadwymiar, sprawdzenie na oś)
  • Montaż nowych tłoków STD lub nowych tłoków nadwymiarowych
  • Montaż oryginalnego wału korbowego OE BMW (wał nie jest szlifowany)
  • Montaż nowych panewek głównych
  • Montaż nowych panewek korbowodowych
  • Montaż nowej pompy olejowej
  • Montaż nowych uszczelniaczy

Kody silnika oraz warianty

Silnik BMW N47 występuje w kilku wariatach oraz konfiguracjach: EURO 4, EURO 5, EURO 6, Bi-Turbo, Single Turbo, ADBLUE.

Możliwe kody silnika: N47, N47N, N47T, N47D20, N47D20A, N47D20C, N47D20D

Podczas składania zamówienia poprosimy ciebie o podanie numer VIN, tak abyśmy mogli dostarczyć ci silnik który będzie odpowiedni dla twojego samochodu.

Cena oraz Gwarancja

Regenerowany silnik BMW N47 kosztuje 11.500PLN (14.145PLN wliczając podatek VAT 23%) – cena obowiązuje przy zdaniu starego silnika który nadaje się do rewizji – czyli bez dziury w bloku silnika. 

Na silnik udzielamy 12 miesięcznej gwarancji (bez limitu kilometrów) oraz 6 miesięcznej gwarancji montażu.

Sprawdź Dostępność

Masz pytanie odnośnie tego silnika?

Skontaktuj się z nami aby uzyskać więcej informacji odnośnie tego konkretnego modelu silnika.